Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono je to těžké - já jsem nikdy neměl žádnou půjčku a na vše jsem si vydělal prací - začalo to v mládí, že když jsem něco chtěl musel jsem si na to vydělat - a takjsem chodil po sousedech , kteří mi schovávali staré noviny, v létě jsem sbíral bylinky abych si mohl v deseti letech koupit svůj první foťák - dnes dětičky zavelí a mají každý rok nový ifon nebo jiný nesmysl - jen tak - bez práce - a potom lidé neznají hodnotu peněz .

Mám 20 let staré auto - ne proto že na jiné nemám ale protože mi stará octavie dobře slouží a není důvod ji měnit . Dům jsme s manželkou koupili starší a postupně opravovali - prostě na co bylo tak se udělalo .

Dnes si lidé koupí autona leasing, dům na hypotéku a najdenou musí !! Musí makat, dvě zaměstnání a běda jak přijdu o práci - je to jen hon za přeludem.

Základem je spokojená rodina a vše ostatní je bonus

3 0
možnosti

Penie - spatne. Mobilni site - spatne. Obnovitelne zdroje - spatne. Narodni banka - spatne. Politici - spatne. Jak by tedy ten spravny svet mel vypatat, bez penez bez mobilu bez politiku a s neobnovitelnymi zdroji ;-D

1 1
možnosti

Ty alegoricke postavy s podivnou marxistickou minulosti nejsou jenom v nasem Parlamentu, Staci se podivat do Parlamentu, Komise, a Rady slavne Evropske Unie, ebo do jejiho financniho organu ECB..A tam se bohuzel o nas a bez nas rozhoduje.

3 0
možnosti
Foto

Bohužel ty alegorické postavy s marxisticko-leninskou minulostí (i když jsou již dávno schované za členy ODS, TOP09 atd.) převažují a drží se tam svých koryt jako houno košile a za dalších 20 let dnešní třicátníci zjistí, že se vůbec nic pro ně nezměnilo úplně stejně tak, jako se za dvacet posledních 20 let nic moc podstatného nezměnilo pro nás, dnešní šedesátníky a sedmdesátníky - a začnete autorko nad vším potom jen bezmocně mávat rukou.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3118x
Normální holka, co putuje světem, má ráda přírodu a slušné lidi. Svět je malý cirkus, který je třeba pochopit a vybrat si pro sebe to nejlepší.

 

www.mojezelena.cz

 

Seznam rubrik