Středa 11. prosince 2019, svátek má Dana
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 11. prosince 2019 Dana

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85a95r62t68i81n 35V95o31k20a44s 9762368119533

Možná by stálo za to definovat, co je to "aktivista". Znám pár lidí, kteří jsou za aktivisty označováni a přitom dělají takové věci, že učí školní děti (ty, co do školy chodí) třeba jak šetřit vodou, poznat, že asfaltové a betonové plochy jsou horším řešením než trávníky a podobně. Další zase pomáhají lidem utvářet si své prostředí třeba vytvářením komunitních zahrad nebo zanedbaných ploch mezi domy. Jiní zase radí lidem, jak se vypořádat s vedrem nebo jak změnit chod své domácnosti, aby spotřebovala méně vody nebo energie. Není to tak mediálně zajímavé, možnost pronést v OSN hysterickou scénu asi také nedostanou, ale jejich práce má nějakou náplň, smysl i výsledky a troufnu si říct, že o problematice alespoň něco vědí.

0/0
26.9.2019 9:28

J45a13r63m58i81l24a 62V73a68v64r12o33c70h92o68v69á 8288775476160

R^R^R^

0/0
22.9.2019 7:46

P56e11t92r 15B60u15r16i50a86n 4811526244428

R^

+1/0
21.9.2019 18:22
Foto

P37a51v53e69l 72D24v33o75ř21á36k 5979665574630

Aktivisté by měli především přesvědčovat vlády v zemích, které mají na znečišťování největší podíl. S přihlédnutím k průmyslové produkci.

0/0
21.9.2019 15:45

J12a61n 49Š26v97a88d94l96e43n19k58a 9964769170

Také vám připadá zvláštní, že jste ještě neslyšel o čínské Gretě?

0/0
21.9.2019 15:51

M21a86r85t21i87n 89K43a50v25k98a 4546621242402

Oni ti aktivisté jsou nejvíce stateční v demokratických zemích, které ovšem chtějí změnit na nedemokratické.

+5/−1
21.9.2019 15:54
Foto

P44a73v94e47l 12D50v14o88ř46á65k 5549345474390

Já nevím, já čínsky moc neumím! I s indickou mám problémek. A ani o dalších nějak nemám informace.

A já, blb, vždycky myslel, že ve Švédsku jsou na tom s životním prostředím pomalu nejlépe. ;-(

+1/0
21.9.2019 16:05

J17a43n 20Š74v47a25d64l34e50n85k77a 9674299600

Jenže Greta asi chce, aby ji švédská vláda zbavila paniky. Ona je to spíš věc pro psychiatra, ale mezitím spustila další vlnu klimatického alarmismu.

+5/−1
21.9.2019 16:11

M46a49r70t45i73n 64K62a69v23k20a 4936351132312

Myšlení autistů je víceméně zaměřené jen jednosměrně. Tam se nejedná o logiku, ale o rituály. Autista má strach ze všeho co je mimo jeho chápání.Zvláště autista, který vidí CO2 a jeho rodiče ho v tom utvrzují.

+6/0
21.9.2019 16:28

J49a29n 66Š62v52a14d43l80e88n78k25a 9974759200

Ano, tohle je smutný případ. Ambiciózní rodiče - ekologičtí aktivisté. A chudák holka. Nejhorší je, že tahle vlna pomine a ona přestane média zajímat. Co bude dělat pak?

+3/0
21.9.2019 17:51

M33a19r69t44i30n 52K52a95v94k18a 4606811752472

SašoR^

Píšete dobře. Také mě zarazilo, že slečna se ohání demokracií, ale zcela nedemokraticky požaduje změnu společnosti a to nátlakovými akcemi a bez ohledu na názor ostatních, bez ohledu na skutečnost.

Normální je, že v demokracii se změna děje u voleb. Jen psychicky nevyrovnaní jedinci chtějí všechno hned a teď

+9/0
21.9.2019 14:30

Z29d98e80n21e22k 42M83a30r28e24k 6243259273641

.... řekněte jim, aby až z nich budou muži a ženy, měli v úctě ideály svého mládí.... vzpomněl jsem si na hnutí Brontosaurus....

+4/0
21.9.2019 11:55

I60v90a29n75a 87L51a45n14c50e 3596158607787

R^R^R^

+2/0
21.9.2019 11:23
Foto

N53a34ď57a 12D69u37b95c60o88v97á 7135850434365

Výborný článek.

+6/0
21.9.2019 11:07

D13a89n54i29e15l 34K86r45a13u88s 8836929346113

Super !

Všichni klimaalaristé by měli dobrovolně podstoupit vaporizaci. Jejich uhlíková stopa do budoucna bude tím pádem neutrální.

A o to přece jde !

+2/0
21.9.2019 11:04

P25e42t24r 95T39o98m35e91k 1186312680281

R^R^R^Přesně.

+10/0
21.9.2019 9:11

J75i13r93i 45V40r76a95b34e79c 3953172295429

Konečně jsem hrdý na naší mládež. I v zahraničních mediích se ukazovalo, že i v Ostblocku to už není fuk co se na naší planetě děje. Hlavně Polská mládež byla ve statisících na nohou.

+1/−9
21.9.2019 8:58

Z74d27e13n83e73k 20J71i93r48o18u67š10e61k 8900162344690

Ovšem, na pionýrské hnutí padesátých let zatím nemají.

A to teprve na Zoju Kosmodějanskou, nebo Pavlíka Morozova?

+17/−1
21.9.2019 9:33

L31e73o11n93a 77B83l36a67h40o24v29á 5640739299353

Pane Jiroušku, vtipkovat na adresu Zoji Kosmoděmjanské může jen naprostý ignorant nebo blb.

Nejenže jste zkomolil její jméno, ale zřejmě netušíte, že to byla nesmírně statečná žena. Partyzánka, která vydržela brutální mučení, kdy ji vojáci mlátili pěstmi, pálili sirkami, nechali ji v mraze chodit bosou ve sněhu dokud neomdlela a přesto nepromluvila, nezradila. Nacisté ji popravili nedlouho po jejích osmnáctých narozeninách v listopadu 1941...

+10/−1
21.9.2019 9:49

L94i63b63o81r 32H18l44a20d96i33k 5379938365447

A to se divím, vždyť to byla snad ruska a ta že byla taková?...

+1/0
21.9.2019 10:52
Foto

N77a85ď88a 98D19u73b43c27o47v96á 7435760254425

Paní Blahová, chtěla jsem přesně tak reagovat, napsala jste to za mě, lidská blbost je nekonevna

+2/−1
21.9.2019 10:56
Foto

N94a51ď39a 73D88u42b15c97o36v34á 7125610864625

Oprava: Nekonečná

0/0
21.9.2019 10:57

M14i69r49o88s98l32a61v 38K40u64l63h55a90v76ý 5259662471

Paní Bláhová, jsem dříve narozen a tu pionýrskou dobu si dobře pamatuji. Nechci mluvit za p. Jirouška, ale jsem přesvědčen (dle jeho dřívějších poznámek pod různými články), že nehodlal snižovat osobní hrdinství jmenovaných, ale - stejně jako já - zavzpomínal, kdy nám byly různé osobnosti cpány vrchem spodem a samozřejmě to bylo až kontraproduktivní.

+4/−1
21.9.2019 13:30

M54a91r11t24i54n 92K63a15v93k39a 4796581642952

Až na to, že i ruští historici nemají jistotu zda skutečně existovala a nejedná se jen o sovětskou válečnou propagandu

+2/0
21.9.2019 14:32
Foto

P57a85v80e23l 76D56v54o76ř92á80k 5669215744190

S tím Pavlikem Morozovem má ovšem pan Jiroušek pravdu. "Pávlika kulakí ubýli." Tento hrdina udal své rodiče. Pionýrské hnutí padesátých let si člověk musel zažít na vlastní kůži. A posléze ČSM.

"Mládí je vše, co bourá staré, co volá jménem chlapců a děvčat - my život na zemi předěláme." Nebo podobně. Moc se to povedlo.;-(

V NDR dokonce členové FDJ strhávali televizní antény obrácené na západ.

Je mládež a mládež. Já spíš inklinoval k té Foglarově.

+3/0
21.9.2019 16:01
Foto

N43a50ď38a 81D69u86b57c69o85v47á 7585760844825

Pane Jiroušku, co si představujete pod pojmem pionýrské hnutí padesátých let?

+1/0
21.9.2019 11:04
Foto

P15a92v80e78l 74D67v16o68ř20á62k 5479195924760

Vaše mládí!

0/0
22.9.2019 12:31
Foto

N97a30ď57a 43D27u54b71c52o10v96á 7875770484865

Pane Dvořáku, dotaz sice nebyl položen vám, ale budiž. Nemyslím si, že jsem byla typická pionýrka, protože jsme sice nosili pionyrské šátky, ale naší hlavní náplní byl vodácký život se vším všudy učili jsme se uzly, stopy, učili se vodáckému umí na Vltavě, prostě život v přírodě. Tehdy jsme jeli nejen Luznici, ale i Hron, bylo to skvělý. Tím moje "politická angažovanost" skončila, v dalších mládežnických či dospělých politických uskupení byste mě nenašel. Takže vaše odpověď je samá voda, žádný zásah. A co vy? Jak jste na tom byl vy?

0/0
22.9.2019 12:43
Foto

P10a42v64e10l 70D70v71o98ř98á86k 5459175124730

Já byl tehdy opravdu mladý. Pionýrský šátek jsem nenosil a pionýrské akce jsem ignoroval. Uměli jsme se zabavit bez nějaké narudlé organisace.

+1/0
22.9.2019 19:46
Foto

M39i74c44h60a93l 79G70r64e89š24l58i40k 9211616912826

Kdysi na střední škole se rozproudila debata o zdrojích energie - elektrárnách. I když to nebylo právě naše zaměření (jsem slaboproudový elektrotechnik a elektrárny spadají pod silnoproud), nějaké znalosti jsme samozřejmě měli. Zástanci zelených (asi 2 z 28) si nedali a nedali říct. Společným problémem solárních, vodních, nebo větrných elektráren byl relativně nízký výkon a jeho nestabilita, t.j. nespolehlivost. Zastánci obnovitelných zdrojů vlastně ani nedokázali odpovědět na otázku, do jaké míry jsou tyto zdroje ekologické. Poukázali, že neprodukují emise. To bylo vše. Na výrobu solárního panelu potřebujeme suroviny. Ty musíme někde vytěžit. To znamená, že v místě těžby zlikvidujeme původní ekosystém a na získaní surovin spotřebujeme energii. Suroviny odvezeme na místo zpracování. T.j. další spotřebovaná energie a emise. Samotné zpracování znamená zase spotřebu energie a taky znečištění. Když máme díky chemickému a hutnickému průmyslu potřebné suroviny, nastupuje výroba komponentů. Pak jejich sestavení. Panely umístíme někam... zaberou místo (pole, louka, les..). Jejich účinnost závisí od počasí, plus efektivita postupně klesá, až jim skončí životnost. Poté by se měli zlikvidovat, což je další energie a ekologická zátěž... s jadernými elektrárnami zatím těžce prohrávají. <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} @font-face {font-family:"Segoe UI"; panose-1:2 11 5 2 4 2 4 2 2 3;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:8.0pt; margin-left:0cm; line-height:107%; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif;} .MsoChpDefault {font-family:"Calibri",sans-serif;} .MsoPapDefault {margin-bottom:8.0pt; line-height:107%;} /* Page Definitions */ @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->

+17/0
21.9.2019 8:42
Foto

M90i96c28h28a68l 77G97r46e47š31l15i98k 9311696972206

Mladí lidé jsou idealisté, často naivní a v jejich věku mají na to právo. Názory, které říkají jsou občas až hloupé, dokonce na pohled i pokrytecké (ale na to mají patent spíše politici)... vyplývá to jak s nedostatečného vzděláni, na kterém jako studenti pracují, tak z nedostatku zkušeností, které snad časem získají. Ale taky v tomto blogu by se dala najít hloupost. Když skupina lidí demonstruje za něco a zjistí, že většina má jiný názor, proč by měli přestat? Není náhodou účelem demonstrací poukázat na problém a vyvíjet nátlak na změnu? Včetně snahy přesvědčit většinu? Můžou uspět, nebo taky ne.

Ve skutečnosti ta menšina nepřináší řešení, ale nepřináší ho ani většina, která je kritizuje. Řešení přináší ještě "menší menšina" - lidi za elektronickými "rýsovacími prkny", dnes zvanými počítače, teoretičtí vědci, jejich kolegové v laboratořích a další. Ti taky můžou uspět, nebo ještě častěji uváznout ve slepé uličce.

Za 20 let bude možná ta naivní slečna z demonstrace sedět za pásem, montovat televize, nebo blábolit o politice za pultem, prudit lidi v úřadě, nebo sedět v laboratoři, zkoumat elektrochemické procesy v nových materiálech a udělá objev, díky kterému budeme mít lepší baterie, nebo žárovky... život má před sebou. Kdyby došlo na poslední z jmenovaných příkladů, co jí řekneme? Já jí zatleskám. A kdyby ne... měla nějaké ideály a alespoň kdysi pro ně něco zkusila udělat. I když se tomu možná sama bude smát, jak naivně vypadala. ;-)

+1/0
21.9.2019 9:32

J52a96n 23Š35v62a36d83l67e26n44k52a 9504509400

Já to říkám pořád, že nejlepší je tyto demonstrace ignorovat. Zakazovat je by byla chyba. Kritizovat je znamená, že se jim věnuje zbytečná pozornost. Když se chtějí vybouřit, ať se vybouří. Pokud s nimi nesouhlasím, tak nejlépe udělám, když si jich prostě nebudu všímat.

+3/0
21.9.2019 11:09
Foto

M58i19c17h25a95l 47G87r82e15š61l76i96k 9231716742716

To taky není dost moudré. Trochu se zajímám o historii. I z toho mála střípků, které se dochovali o našich předcích, by se dalo složit asi tohle: Měli nějaké kmenové rady. V nich byli ti nejmoudřejší a nejzkušenější lidé, obvykle žádní holobrádkově. Jenže i u nich to fungovalo tak, že hlasy mladých minimálně brali v úvahu. Ti osvědčení se mohli dostat do jejich řad, nebo je dokonce v případě mimořádných zásluh i vést. Taky jsem se dočetl, že někde byla i ženská zástupkyně.. i kdyby všichni ostatní hlasovali např. za válku, měla právo veta. Bavím se o lidech, u kterých výsledné rozhodnutí v podstatě otázkou života a smrti.

Tady nejde ani tak o nějaké vybouření. V mnoha ohledech mají pravdu a na nějakých věcech by jsme měli zapracovat. Byl jsem doma na dovolené, provázel jsem syna po potoce, ukazoval raky říční, nebo i vyfotil bobra. Jenže ten potok je taky smetiště. Dva metry od hlavy bobra plavala plastová láhev od piva, další plastové folie vysely z větví atd. Po těch ekologických demonstracích taky museli přijít úklidové čety, protože část těch demonstrantů "bojujících" za dešťové pralesy na opačném konci světa není schopna dojít k odpadkovému koši, nebo zalít usychající kytku na chodbě školy... ale i tak nemám důvod to celé dehonestovat. Mně je přes 40, jako táta tří dětí asi myslím jinak, než když jsem byl ve věku své sedmnáctileté dcery. Ale vždy ji minimálně vyslechnu, buď jí dám zapravdu. Někdy i nerad, nebo i ne.

+1/0
21.9.2019 13:02

J43a29n 26Š48v87a24d48l65e30n63k23a 9594129340

Já to beru podle toho, jak dopadlo hnutí Hippies, které se tomu dost podobá. Výtrysk radikálně levicového uvažování, úsilí o odzbrojení, z čehož těžilo hlavně rudé impérium na východě. Jak to dopadlo? Vzniklo pár teroristických organizací, různé mírové skupiny pokračovaly dál, většinou pod silným vlivem Ruska, a ostatní to přešlo. Někteří bohužel vstoupili do politiky. Stačí jmenovat tři - ani jeden se nezapsal příliš kladně: Schröder (kdysi v čele radikálních marxistů v německé sociální demokracii, dnes poskok Ruska), Joschka Fischer (kdysi předseda německých zelených, který tuto radikální stranu etabloval na vládní úrovni), Barack Obama... Přínos toho hnutí byl spíš negativní. Nedá se dělat nic, diskuze k ničemu nevede - s klima-alarmismem to patrně dopadne podobně. Holt to musíme přetrpět. Pak to poleví a za nějakou dobu přijde mladá generace zase s nějakým zásadním tématem, kvůli kterému se bude bouřit.

+1/0
21.9.2019 16:09
Foto

M34i56c95h16a71l 94G90r16e73š59l31i68k 9911616582646

Mně jako první napadlo to samé hnutí. Na jedné straně skvělá muzika té doby, na druhé i dle slov hudebníků z té doby hromady zhulených děcek, včetně jich samotných...

The Beatles se toho nezúčastnili, protože dle slov jejich členů byli už v té době studiovou kapelou a jejich hudbu nebylo možné hrát naživo. Nepřímo ano. Např. v USA prosadili Jimiho Hendrixe. Co hlásal Jonh Lennon je obecně známo.

Co se týče pádu tzv. Železné opony, četl jsem názory politologů, nebo politiků (myslím, že i Gorbačova), že Beatles mají na tom větší podíl, než závody ve zbrojení, nebo cokoliv jiného financovaného státem. Jednoduše řečeno, komunisty připravili o dvě generace. ;-)

0/0
21.9.2019 16:59

J23a21n 92Š54v10a32d34l12e52n44k70a 9504939410

Jinak s vámi vlastně souhlasím, že je třeba mladé vyslechnout. Oni to po nás převezmou a další po nich. Ale to je potřeba v klidu. Znamenalo by to nikoli, že se zákonodárný sbor nechá peskovat od šestnáctileté holky, že nic nedělá, aby už nepociťovala paniku. Správné je si sednout a debatovat. Jenže si nejsem jist, zda to s tímto hnutím jde. Viz téma článku. “Co navrhujete?” “To ať vymyslí vědci a politikové.”

0/0
21.9.2019 17:49
Foto

M34i37c80h79a36l 29G11r17e98š79l79i37k 9551656262286

No to je na tom zákonodárném sboru. Může si to děvče vyslechnout a vyvodit, nebo nevyvodit nějaké závěry. Snášet peskování od kdekoho je jaksi jeho psí povinnost... s tímhle rizikem ti lidi do politiky přišli. Odpovědnost je na nich, protože mají mandát od občanů. To děvče žádný mandát nemá. ;-)

0/0
21.9.2019 19:03
Foto

M32i85r17k64a 50P12a66n57t33l11í32k92o63v37á 1337493218413

Velmi rozumná úvaha. Karma. R^

+10/0
21.9.2019 8:32

V35l92a87s21t34i38m63i16l 21N22e73s72r76s67t85a 6335210837432

Ekologické výzvy může řešit jenom prosperující společnost. Všechna volání po zákazech, omezování a zdražování nikdy nikam nepovedou.

+13/0
21.9.2019 8:24

J38i90r31i 70V33r56a34b96e18c 3523712565409

U určitých lidech to bez omezování a zdražování nejde. Platí především pro Pitomiovce a Zemanovce.

+1/−9
21.9.2019 8:46

V25l24a40s33t40i20m61i78l 11N44e89s54r82s59t34a 6645170407252

To ale nemyslíte vážně, viďte?

+3/0
21.9.2019 9:07

D48a16n81i49e13l 32K63r64a98u41s 8556629486653

Á, ryzí demograt ;-D

+4/0
21.9.2019 11:06
Foto

M43i56c62h36a62l 91G10r32e63š37l55i41k 9251496952106

Po příletu z Asie jsem si připadal i na nejrušnější křižovatce u nás, jako ve vysokohorském ústavu na léčení dýchacích problémů. Není to tak, že by politické nařízení nikam nevedli. výsledky máme. Máme je proto, že patříme k nejbohatším zemím světa (i když se to některým možná nezdá) a tedy si to můžeme dovolit zaplatit. Nic není zadarmo.

Když si vezmeme automobilky. Určitě mají zájem na tom, aby byla spotřeba (a tím pádem v sekundárním důsledku i emise), co nejnižší. Je to konkurenční výhoda. Ale kolik zákazníků by si dobrovolně připlatilo za katalyzátor výfukových zplodin? Ten zase zvedá cenu, což je konkurenční nevýhoda.

Ale taky se mi nelíbí zelení radikálové, kteří se ničím neliší od náboženských fanatiků v minulosti. Prostě by mělo platit, že všechno s mírou.

+4/0
21.9.2019 9:51

J41i11r21i 56V18r33a43b73e37c 3103762555619

Doufejme, že to jiní mladí než vy, vezmou do ruk .. Je 5 před 12.

Pro váš blog RvRvRv

+2/−12
21.9.2019 8:11

J46a55r80o51s88l49a13v 71K38u53t48h24a25n 1517547929717

"Ale jinak bys letenky zdražila, takže většina lidí by už nemohla letět ani do Řecka na dovolenou."

Že by většina lidí nemohla do Řecka na dovolenou... můžete mi vysvětlit, co se stane, když lidé nebudou moci jet do Řecka na dovolenou?

Jinak já bych zdražil nejen letenky, ale i benzín, a to razantně, myslím pro soukromé cestování. Zdražení by mělo být tak velké, aby si lidé rozmysleli vozit si zadek tam, kam mohou dojít buď pěšky nebo cestovat veřejnou dopravou. Samozřejmě by to v počátku přineslo hysterické záchvaty a návaly deprese, ale to je očekávaný efekt, který přichází vždy, když se zdegenerovanému člověku omezí jeho roztahovačnost a rozežranost.

+1/−11
21.9.2019 8:02

M16i24l67e98n98a 53K50l91o57u19č23k87o97v61á 2256540696272

To je fakt, a taky by se mohla přestat vyrábět elektřina a svítilo by se svíčkami, a co taková voda z kohoutku? Neni to zbytečný přepych, když tu máme tolik potoků, řek? A nač potřebujeme plyn? Když můžeme topit dřevem? Byl jste teď někdy v lese? Všiml jste si, jak jsou zaneradene popadanymi souškami? To než by lidé vysbirali a na kárce dotáhli domů,/ protože používat auto k soukromým účelům byste zakázal/, zaměstná to 3 generace. Btw. zajímal by mě váš věk a kolik má vaše rodina aut a k čemu je vlastne využíváte? Jste-li mladý a máte děti, řekněte mámě svých dětí, aby je do školy tech 8 km nevozila, přece můžou jít pěšky;-D

+8/0
21.9.2019 8:52
Foto

Z81d74e89n36ě98k 92B38á13r56t72a 6412911807881

Zase obvyklá demagogie....RvTohle po nikom nikdo nechce....

+1/−3
21.9.2019 9:41

M79i65l92e61n87a 62K46l11o40u58č40k39o88v82á 2396910336692

Jinak já bych zdražil nejen letenky, ale i benzín, a to razantně, myslím pro soukromé cestování. Zdražení by mělo být tak velké, aby si lidé rozmysleli vozit si zadek tam, kam mohou dojít buď pěšky nebo cestovat veřejnou dopravou

Tohle je demagogie

+4/0
21.9.2019 10:22
Foto

Z54d34e71n28ě80k 78B24á74r70t95a 6962771597641

Dnes rodiče vozí děti nejen do školy i pár set metrů kam by mohli dojít pěšky.To jsou ty líné zadky.Máte opravdu pocit,že bez dovolené kam se dopravíte letadlem se nedá žít...?

+1/0
21.9.2019 10:46

J38a34n 17Š42v67a62d66l17e79n79k44a 9404949690

Nechcete to nechat na těch lidech? Jste typický levičák - jenom by druhým zakazoval, aby žili tak, jak chce on. Já mám třeba rád moře. Nepotřebuju ho mít každý rok, ale je to zkrátka jiné než v Čechách u rybníka. Takže si ho čas od času dopřeju. Pokud vy dáváte přednost něčemu jinému, je to zcela správně - ale nevnucujte prosím svůj způsob života jiným.

+5/−1
21.9.2019 10:52

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz