Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Tak ono nikdo nepredpokalda, ze auta na baterky budou masovka pri dnesnich cenach a dnesnich parametrech (to by logicky prodavaly jak rohliky uz dneska ne?).

Mimochodem takova Octavia 1,9 TDI v roce sveho uvedeni stala 43 nasobek tehdejsi prumerne mzdy. Tzn byla v pomeru ke mzde drazsi nez dneska treba Tesla model 3 Long range.

0 0
možnosti
JK

J44i53ř64í 75K94u76n93e60š

26. 11. 2020 19:25

Taky to tehdy nebyla masovka. Masovka byla v té době Felicie.

0 0
možnosti
JP

Možná je to přesně naopak. Špatným stavem přírody trpí spíše chudí. Pokud je třeba v Ostravě smog, bohatý má na drahého lékaře, případně na to, aby odjel k moři. Zdravá planeta je v zájmu všech.

2 1
možnosti
JS

zdravá planeta je především přelidněná! s ochranou životního prostředí souhlasí každý, ale v rozumné míře, ne ty nesmysly co produkuje za skupina levicových nedostudovaných hlupáků ve vedení EU

0 0
možnosti
JS

Jedna baterie do elektroauta vazi nekolik metraku. Jakou asi bude mit SKUTECNOU zivotnost ? (nikoli podle reklamy vyrobce). Spocital nekdo naklady a zatizeni zivotniho prostredi spojeneho s likvidaci desitek milionu techto baterii?

18 0
možnosti
MK

Tak kolik asi vydrzi, odbornici s VŠŽ v diskuzich jsou nazoru, ze navzdory standardni osmilete zaruce ty baterky budou na vyhozeni po 2-3 letech, na zaklade jejich zkusenosti s baterkou v mobilu.

1 0
možnosti
JF

J64a14r65d70a 18F10i19c80e15k

26. 11. 2020 15:05

Každý "ekologicky dobrý" úmysl končí jen větší ekologickou škodou než by byla ta jíž má údajně zabránit. Ať už je to pálení dřeva v původně uhelných elektrárnách a teplárnách (dřevo je považováno za obnovitelný zdroj). Přes solární barony a mnohonásobně zkrácenou životnost elektrospotřebičů použitím jediné správné bezolovnaté pájky (automobilní, letecký, vojenský a zdravotnický materiál má z tohohle nesmyslu výjimku) až po větrníky šmelcující hromadně ptactvo.

Mnoho z nich má totiž především sloužit k přesunu peněz žádoucím směrem.

21 0
možnosti

Každý ne. Co vím, třeba ty větrníky na pobřeží sice udělají španělské ptáčky z pár tisíc racků, ale přínos mají.

Což se nedá říci o dalších věcech co jste vyjmenoval

0 0
možnosti
MH

Souhlasím s vámi, ale obávám se, že nás to zelené šílenství stejně smete.

14 1
možnosti
MK

Sorry mělo být +, píšu na mobilu ;))

0 0
možnosti
MH

Pokud žijete v ČR a píšete blogy, rozhodně nejste chudá. V kontextu co kritizujete, tedy celosvětové ekologické paradoxy, jste naopak ta bohatá, která svou spotřebou žene klimatické změny vpřed.

1 20
možnosti
MK

Blog dneska může psát každý, kdo má v zadku díru. S penězi to nemá nic společného, mobil za pát šušňů, wifi u McDonalda gratis...

1 0
možnosti
PV

Je úplně v pořádku, že to kritizujete, protože mnoho věcí v ochraně přírody a životního prostředí se určitě nedělá správně. Když ale něco kritizujete, je potřeba také říct jak se to má dělat správně. A to mi u Vás a velké spousty dalších kritiků těchro 'zelených aktivistů' chybí.

Každý si tu rád kopne do lidí, co se snaží aspoň něco změnit, aby svým dětem nepředali úplné smetiště a napíše takový karmolep, něco reálně navrhnout, či dokonce udělat, tak to už ne.

2 13
možnosti
MP

Podle me pani Ditetove krivdite, ona pise i sve navrhy. https://ditetova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=729117

2 0
možnosti
PS

Ano létat na dovolenou jednou ročně je přepych který se musí zakázat. Konzumace masa více jak jednou týdně no neblázněte zapomeňte. Aut je moc musíme je regulovat. SUV do města? jste vy normální tyto auta se musí postupně vytlačit. A kdo že jsem? Jsem aktivista který nepotřebuje diskusi už vím všechno. Jsem aktivista co do systému nepřináší žádné peníze jen je čerpám. Jsem aktivista který nenese žádnou zodpovědnost. Jsem aktivista co zastupuje hrstku lidí ovšem těch nejhlasitějších nepotřebujeme argumenty stačí jen hlasitě řvát. Nezajímá mě že guru ekologie Al Gore se tak strašně bojí o naší planetu že jen od roku 2010 znásobil svůj majetek 50x! hlavně kšefty s klimaalarmismem.

A zlatá věta vytesaná u greendealu:

"Musíme udělat to a to musíme snížit to a to sice nevíme jak to udělat ale musíme být rozhodní a neústupní.

35 0
možnosti
JS

Muzete si ten zakon precist, ale az pote, co ho odsouhlasite. (Nancy Pelosi o navrhu smernic pro "Green Deal".

2 0
možnosti
PK

Staci nevolit ve volbach zeleny piratsky anarchisty a budeme mit od te zelene pakarny pokoj.

24 0
možnosti

Já osobně piráty volit budu. Sice s nimi nesouhlasím v mnoha věcech, ale jako jediní se jakž takž vymykají a jako jediní přemýšlí o skutečně funkčním státu. U zbytku stran jsem si jistý, že nehodlají nic důležitého měnit.

2 4
možnosti

Hlavní otázkou je, jestli jsou skutečně již provedené změny skutečně pro vás likvidační a stojí vás peníze, nebo jestli se ve skutečnosti máte nejlépe, jak jste se v historii mohla mít? Jestli se víc nebojíte slibů než reality. Zákazy spalovacích aut jsou nesmysl. Já osobně jsme dle vás zřejmě ten bohatší, protože EV mám, koupil jsem ho už před 4 lety za cca 750 tisíc. Pořád v pohodě jezdí a už mi šetří docela dost peněz. Já si myslím, že se bojíte něčeho, co nenastane.

0 0
možnosti

To, že se někdo má nyní v současné době nejlépe v historii jaksi nedává nikomu právo provádět násilně takové změny zákonů, díky kterým se bude mít hůře než nyní a klesne na úroveň třeba před10 lety.

Veškeré změny (tj. včetně zavádění elektromobilů) mají probíhat postupně, evolučně tak, jak se zlepšují technologie. Ne od stolu, kde se přikáží pro existující technologie tak scifi parametry, které je zdraží a zakáží.

Přechod od volských, koňských potahů k automobilům taky nešel cestou zákazu chovu zvířat, ale postupným zlepšováním aut, která postupně sama ukázala, co je lepší.

8 0
možnosti
  • Počet článků 147
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3118x
Normální holka, co putuje světem, má ráda přírodu a slušné lidi. Svět je malý cirkus, který je třeba pochopit a vybrat si pro sebe to nejlepší.

 

www.mojezelena.cz

 

Seznam rubrik